Pinkbery Canparem evet evet normalmiş. Bende aynı şekilde endişe etmiştim farkettiğimde😁 doktora göstermiştim.kafa yapısı o düzelir demişti keza oyle oldu;) hatta gecen ay falan düzeldi bıngıldak kapanınca