Kızlar iki uygulama önereyim size, hamilelikten önxe de kullandım ve 47ye kadar düştüm şimdi de 59 kiloyla falan başladım yaklaşık 10-12 gün içinde tam 56 yım şuan gitmeye de devam ediyor. Öncelikle neyi ne kadar yediğimizin farkında olmamız lazım ben bunun için diyetkolik uygulamasını kullanıyorum yediğim içtiğim her şeyi yazıyorum az çok demeden sizin de yapmanız lazım ki toplam kaloriyi görebilin. Almam gereken kaloriyi 1800 gösterdi mesela o gün 1800 kaloriden az alırsam diğer sabah bu tartıya yansıyor fazla alırsam da gerçekten kilo artışı oluyor o yüzden kalori açığı bırakıyorum. Aç kalmıyorum çünkü kalorisi düşük şeyleri tercih etmeye başladım hem sağlıklı da beslenmeye yöneltiyor inanın. Mesela bişey yemeden önce hesaplıyorum ona göre yiyorum ki bu yeme isteğini de bastırabiliyor. Tartıda azalışı görünce daha da hevesleniyor insan. İkincisi de egzersiz, çünkü diyet tek başına yeterli olmuyor malum sarkmalar falan olur kısa sürede çok verirsek. Bunda da kadın egzersizi/kadınlar için egzersizler diye bir program indirdim. Kısa süreli programlar var canının istediği zaman açıp yapabiliyorsun 4 dk 7 dk artık ne kadar boş vaktin olduğuna bağlı, bebeğimle ilgilenirken yanında durup yapabiliyorum ve o da eğleniyor ben hoplayıp zıplarken bi bakıyosun bitivermiş. Ben hiç zorlanmıyorum sadece kararlı olup aksatmadan devam ediyorum.