Kızlar ben 1 hafta önce diyetisyen kayıt oldum ama çok değişik bi liste yapmış ve hoşuma gitmedi.Bende.onu iptal edip kendim başladım tatlıyı bıraktım günde 30 dakika mutlaka spor
20 dakika falan da yürüyüş yapıyorum.En az 2 litre su ve ekstra yeşil çay falan içiyorum öğünlerimi azalttım
1 haftada 1 kilo 600 gram vermişim
Hedefim 55 güncel kilom 68.8 başarabilirim bunu.
Siz.diyet yaparken neler yaptınız paylaşın fikir olsun💝