Ballilokmamelmaliturtam evet rahatlıyorlar gerçekten biz üşüyecek telaşı ile fazla giydiriyoruz aslında o daha sakıncalı ensesini ve göğsünü gün içinde komtrol edin baktınız soğudu bir kat fazla giydirirsiniz. Bende üşüyecek korkusu ile giydirip terlettip sonra hastalandı yavrucum ama insan zamanla tecrübe ediyor işte ilk annelikmolunca😊