AlpBebek [bilinmeyen] Bu ne saçma bi cevap şimdi? Bir yetişkinin haftada bir banyo yapması bile rahatsız ederken bebekler daha da rahatsız olur diyerek karşılaştırma yapıyorum. Bana ne sizin banyonuzdan. Ne demek istediğimi anlamadınız mı! Lohusalıktan olsa gerek.. Neyse... 😏
Yenianne [bilinmeyen] Bu sıcaklarda haftada bir mi cocuk isilik olur valla benim bebiş nisanda dogdu hergün banyo yaptırdım şimdi ise günde iki kez yaptırıyorum sıcaklara falan baglın
Sulegorkem [bilinmeyen] göbeği düşene kadar 3 günde bir yaptırdım göbek düştükten sonra her gün yokadım 1 aylık olana kadar şu anda havanın yağmurlu olduğu günler dışında günde 2 defa yıkıyorum su bebeğin gelişimi çok etkiliyor bebek daha çabuk serpiliyo daha kolay büyüyor hemde şu sıcaklarda çok rahatlıyor ve huysuzluğuda olmuyor
Dorukegeninannesi [bilinmeyen] cnm çok değil sıcak bende sabah aksam yaptırıyorum seninki daha minik günaşırı yıka bari
YazCilegi [bilinmeyen] Göbeği düştüğünden beri sabah aksam 🙄 yazık günah hergün yıkamalısınız bu sıcaklarda
YazCilegi [bilinmeyen] banyosunu ettirip giydirdikten sonra 5 dakika müslinle kundak yapın eli ayağı ısınsın. Giydirdiğiniz oda klimalı olmasın.
Nurdanhakan [bilinmeyen] ilk zamanlar bende küçüktü tutamıyorum yardımsız yıkayamıyordum şimdi valla haşır haşır yıkıyotum her gün öğle uykusundan önce akşamları dışarı çıkıyorsak eve geldiğimizde yıkayıp uyutuyorum hem çok rahatlıyor ve rahat uyuyor hemde gelişimi için çok faydalı göbek probleminiz yoksa yıkayın üşür üşütür die düşünmeyin zaten heniz küçük çok kat kat sarmayın ben duştan sonra zıbını giydiriyorum sadece o kadar öylede uyuyor ve buna rağmen terliyor yani Nası alışırsa öle gider Yinede doktorunuza danışın rahat etmezse içiniz
Mervee Ben de her gün yıkıyorum 2 aylık bebişim bazen günde 2 oluyor. Kolik bir bebek olduğu için krizden önce rahatlatması için banyo yaptırıyorum ki biraz daha rahat atlatalım.
RamazanEdaKoyuncu [bilinmeyen] yok kuzum hiç hastalanmadı daha da iyi oluyor hatta akşama kadar uyuyor
GmzSnn Hergün suya sokuLcak kadar sıcak hawaLar oda rahatLıyo çünki biz daraLıyosak oda daraLıyo kuzuLarı ferahLatmak Lazım
gyns Kızlar küvetinde mi yıkıyorsunuz, yoksa kucğaınızda mı?.. Ben küvette yıkıyorum şuan.. Ama biraz daha büyüyünce kucakta yıkamak bebeğin kendisini daha güvende hissetmesi açısından daha iyi oluyor diye okumuştum bir yerde..
MerveTarhanKzlrmak [bilinmeyen] naptıın senn haftada bir mi çoçuk huZursuZlanmıyomu yaa havalar sıcak fenaa bence hergün yıkamalısın yada 2 günde bir
busrabyzklnc [bilinmeyen] canım mümkün olduğunca her gün yıkamaya çalış havalar sıcak isilik olmasın ve akşam üstü yıkarsan bebekde rahat edip uykuya geçer
Deleted0089 [bilinmeyen] canım 13 günlükte bebeğin haftada 2 3 Ke, yaptıran iyi bu sıcaklarda kış olsaydı haftada 1 tmm da