[bilinmeyen] hastaneden çıktık 2 günlük olduğundan beri her gün banyo. Hatta bazen kuşluk ve ikindi vakti olmak üzere iki kere yaptırıyorum. Hava çok sıcak çünkü çok sabun dökmeye gerek yok ne kiri olacak hem suya alışıyorlar rahat edersin ilerleyen zamanlarda yıkamakta zorlanmazsın