Adlk hangi bezi kullanıyorsun? Benm kızmda aynıydı prima premium carw aldım düzeldi
1 ay pişikle uğraştm hem de huysuzlaşmıştı kızm cok kötüydü bezle hemen geçti
çünkü kakayı da çekme özelliği var premium carenin, ondan önce kakanın değdiği her yer yanık gibi oluyordu hatta kanıyordu bile