Ilk kızım da bebekken çok pişik olurdu bir türlü geçmezdi ve hatta kanardı.bize ıyi gelen tek krem travazol oldu .çabucak geçirdi. Büyüyünce ogrendikki toza alerjisi ve kuru cilt egzaması varmış. Geçmeyen pişiklerin altında genelde alerjik sebepler yatıyor aklınızda olsun .