Ben avent aldım çok memnunum açıkcası çalıştığım için benim açımdan çok pratik oluyor buharda pişen sebzelern suları içinde kalıyor püre yapacaksam yada ezeceksem onla yapıyorum. Etini balığını herşeyini onda yapıyorum. Ama aparatta çok güzel iş görr