baybmom her sene hep birlikte gidiyolardı. Kaynım öğretmen malum yazın izni bol. Eltiminde ailesi aynı köyde. Karı koca 2 çocuk gidiyolardı. Bağ bahçe gezme derkenıkıp geliyolardı 1 2 sonra. Bu sene bi de bebekleri var daha 7 aylık. Şu virüs illeti varken (ki köyün karantinadaydı daha yeni bitti) nasıl cesaret editolar anlamıyorum. Tamam orda koca bahçe mecbur birileri yapmak zorunda ama çoluk çocuk ne gerek var nasıl riske atar insan anlamış değilim.