Başlığa ne yazacağımı bilemedim. Kayınvalidem malatyada kayısı bahçesi bakıyor. Büyğk kaynım da mecburen işlere yardıma gitmek zorundaymış ailecek 2 yetişkin 3 çocuk. Otobüsler çok para diye araba kiralayıp gitmek istiyorlarmış. Eşimi de götürmeye çalışıyorlar birkaç gün sonra kiralanan arabayı geri getirsin diye. 1000 km min. İstanbul malatya. Yani sırum şu; gidebilirler mi. Devletten ne diye izin alacaklarki 🤔 bildiğim kadarıyla zorunlu haller dışında izin verilmiyor hele ki çoluk çocuk. Başına gelen ve ya bilgisi olan var mı kızlar?