Merhabalar balık yağının ülkesinden yazıyorum🥰 Norveç’te yaşıyorum ve 5 aylık kızım var 6. Haftadan itibaren balık yağı başlanıyor burada d vitamini yerine balık yağı kullanıyoruz biz ve emin olunki çok faydalı 👍🏻 Türkiyede iyi değil deniliyor ama beyin ve kemik gelişimi için çok önemli.