ilknurgoksu ayy çok şükür bise olmasında benimde kızım şimdi 6 yaşında 8 aylıkken ev dubleksti merdivenden düşmüştü kafasi şişmişti o gün bugün korkarim böyle şeylerden ha bise olmadi ama korkudan ben öldüm bittim boğazlarım sismisti yaz günü sesim gitmişti annelik çok zor