Defneyelin bizde 3 aşı ayrıca rota aşısıda olduk hiçbir huzursuzluk ates olmadı aşılar uyku yaptı bebegımde ilk gun bugun 2. Gunumuz her şey normal çok şukur . Benım doktorum şurup önermiyor kimyasal oldugu için . ates 38 olmadıkçada fitil verme dedi ates olursada once ılık bez yap ince şeyler giydir dedi olursa ates Fitilin %75 ver dedi ama fitilin ölcüsü kiloya göre mi verılıyır bılmıyorum benım kızım 5700 gram . Ama uzerine basa basa ates 38 olmadıkça hiçbir şey verme dedi . Aşı yerindede bir agrı olmadı