Defneyelin Bebeğim 2 aylık oldu çok şükür erken doğmuştu. Kolik titreme gece terörü teşhisleri var emmiyor da beni.çenesi çok kuvvetli değilmiş. 4 ayrı doktora götürdüm nörolojik muayene bile yaptırdık. Bugün aşısı var tüm aşılarını yaptırmayı düşünüyorum özel olanları da. Ama çok korkuyorum ateşten çünkü zaten sürekli ağlayan bir çocuk ve huzursuz birkaç gündür fazlasıyla. Gece hiç uyumadı. Şimdi uyudu. O da aşı saatimiz geldi. Önerileriniz var mı bana lütfen🙏
Burcfe Defneyelin benim de ikizlerim var. 12 gün önce olduk aşılarımızın tamamını. Hastanede aşı günleri farklı olduğundan sabah sağlık ocağında Karma,Verem ve zatürre aşılarımızı olduk. sonrasında aynı gün hastanede menenjit aşısı olduk. Bizim minnoşlar da gün içinde ağlayıp huzursuzluk yaşadıkları için çok etki hissetmedik. Sadece yatmadan önce yaptırdığım banyo 3 gün yasaktı. Bu bizi biraz zorladı. Rahat uykuya dalamadılar. 😔 ağladılar. Kola da dikkat etmen gerek kesinlikle dokunulmayacak. Ateş ölçeri yanımdan ayırmadım her saat başı ölçtüm. Ama nolur nolmaz diye dr yönlendirmesiyle 8 saatte bir ateş düşürücü verdim 🙏🏻 Çok şükür atlattık. Bu arada huzursuzluklarından dolayı dr’a danışarak 2.günün akşamı banyo yaptırdım. Çok geçmiş olsn arkadaşım
Emine1650 Defneyelin Canım benim oğlumda aynı senin anlattığın gibi. Hem kolik hem reflüsü var birde enfeksiyon cıktı. Cok huysuz sürekli aglıyor. Salı günü bizde aşı olduk bnde bayağı korktum ama hic beklediğim gibi olmadı gece ateşi en fazla 37 oldu. Ebe 38 olursa şurup verirsin demisti. Olmadı cok şükür. Endişelenme sende olmaz insallah.
Taze_annee Defneyelin Ben gitmeden bir çay kaşığı calpol verdim hiç ateş-i de çıkmadı çok şükür bazılarının hiç ateş-i bile çıkmıyor korkma inşallah birşey olmaz
defnesmomm Defneyelin hiç endişe etmeyin. Ben de sizin gibi endişe etmiştim ama hiç de korktuğum gibi olmadı ☺️ ben de 2.ay aşısının olduğu gün rota aşısını da yaptırdım. Ateş vs birşey olmadı, sadece biraz halsiz ve uykulu oluyorlar. 🙏🏻
Birgul Bizde yaptrdik dort tane birden ikinci ayda hic bi sknti olmadi ates falan cok sukur yalnzca tum gun uyudu asidan sonra sadece yemege kalkti yalnz banyosunu yaptirinda goturun uc gun banyo yapamycak
Defneyelin defnesmomm Sağlıkocağı 3 aşı be sonrasında mı rota oldunuz? Ben menenjit aşısını özellikle istiyorum da. Çünkü çocuklukta bir arkadaşım menenjit ten vefat etmişt. Çok endişeliyim.
defnesmomm Defneyelin evet, 2.ay aşısının olduğu gün eczaneden rota aşısını da alıp yaptırdım. Menenjit aşısı için henüz takvim oluşturmadık doktorumuzla, kontrole gittiğimiz zaman oluşturacağız.
Defneyelin Gunayotbasi61 rota özel bir aşıymış. Ücretli yaptırdık. Sağlıkocağı yapmıyor bize doktor yaptırmanız şazım dedi. O da bir virüs için rota virüsü iki doz yapılıyormuş ikinci ayda birinci dozu oluyor. Ağızdan verildi.
Defneyelin defnesmomm evet benim doktorum da öyle dedi. Menenjit erken dedi şimdi geldik eve. Rota yaptırdık