birnarsever tahmin edebiliyorum. ☺️İstemsiz veriliyor o tepkiler. Ama onlar yüzünden ısırma davranışını tekrar etme olasılıkları çok artıyor. Gülmeyin, bağırmayın, tepkisiz kalın ve davranışı ortadan kalksın diye yazmıştı bir çocuk gelişimci. Ben de bu sayede vazgeçirebildim.