KornZorn2020 4buçuk aylıkken falan bizdede belli oldu geç tutuyor demekki hiç bilmiyorum ki. Bacaklarda Fln iz hiç kalmıyor bu kolda da öyle oldu ben tutmadı diye düşündüm herkes diyince iz yapıyor fln. Bi gün Bi baktım iltihap gibi olmuş hiç ellemedim arada öyle oldu kurudu kabardı falan şimdi kabuk olmş. Yara olunca da hiç müdahale etmeyin ıslak tutmayın