Bizimde cuma günü yapıldı hemşire 38e çıkarsa ve dusuremezsen bir çay kaşığı calpol ver dedi . Çok huysuzlandi ağlamalar falan gün boyunca kucağımda taşıdım sakinleştirdim biraz da ateşi çıktı havluyu ılık su ile yıkayıp vücuduna koydum düşürdüm ilacı kullanmadım ben .