hira5bugra- Ben yaptırmadım keşke ücretsiz bi aşı olsaydı iki doz vuruluyor 650 lira asgari ücretle çalışan biri nasıl verecek ücretsiz olsada bütün çocuklara yaptırılsa zehirli ishal canım kolay kolay yakalanmaz bu virüse ama yakalanırsada ishalden dolayı vücud susuz kalıyor hastaneye yatırılıyor çocuklar ama aşı olanda yakalanıyor hafif atlatıyor belli bile olmuyor