xbebek123 Esmataha valla tatlım bebeğim dört aylık oldu. Bende hamileyken yaptıran arkadaşlardan duymuştum. Menenjit cok çeşitli var. Bir tanesini devlet karşılıyor diğer ikisi ücretli. Baya da pahalilar. Biri 300 diğeri 400 tl
Esmataha xbebek123 onlardan haberim yok kızım 28 aylık ama menenjit aşısı oldu, tüm aşılarını eksiksiz yaptırdım sadece rotaya ücret ödemiştik