Mlkemrecre konuya dahil olmadım , postu akşam üzeri gördüm ve takipteyim merak ediyorum.. zira içim ürperdi , kendi ciğerim koptu sanki gerçekten. Annelik de böyle nir şeymiş. her duruma karşı empati kuruyorsun hemen😢 Rabbim kazadan beladan nazardan şerden hasetten kinden korusun . Yavrumuzun nefesini arttırsın, uzun Sağlıklı hayır dolu bir ömrü olsun inşallah . Çoookk geçmiş olsun. Dua ile.. güzel haberler bekliyoruz inşallah 🤲🏻