ilknurgoksu Henza onlar hava almadığı için önermemişti arkadaşım çok terliyor ayakları o yüzden bunu tercih etmiştim ona da tekrar bakıyorum 🦋
ilknurgoksu Nekwam ahh evet rengi çok güzel ayakta çok güzel duruyor rahat ( ürününü öven satıcı modundayım )😂😂
Deletedmom196 ilknurgoksu bir iki numara büyük olsa kesin alırdım ya benim var çok rahat çok severek giyiyorum oğlumada almayı düşünüyorum. Üstte kalsın alıcısı çıkar belki
Keremozaninannesi ilknurgoksu eşim 23 numara aldiğı halde giydiremedim oğlumun ayakları maşallah 😂 bizimkide ışıklı felan bakalim ikinci oğluşum giyerse diye bekliyorum 🤷♀️
Keremozaninannesi ilknurgoksu 23le başladık ama crocsun kalibi kücük heralde olmadı şuan 24 giyiyor 18 aylık 🙄😂
Keremozaninannesi ilknurgoksu sorma bu gidişle 45i görücez heralde eşiminde benimde ayaklarım küçük halbuki 😂😂
Saripapatyaannesi34 ilknurgoksu canım bunları dolapta sat çok gidiyor gerçekten bende kızımın herseyini sattım nerdeyse
ilknurgoksu Saripapatyaannesi34 hiç kullanmadım canım yükledim ama çözemedim buradan şansımı denemek istedim bakalım alan çıkmazsa başka uygulamalardan deneyeceğim ♥️🦋
Keremozaninannesi ilknurgoksu benim babamın tarafi baya uzun ayaklarıda büyük onlara cekmis sanırım eşimin tarafında bu tarz pek yok malesef 😂