Beyzanurlina Celins boynunamı kolunamı taktınız benım kızım 5 aylık boynuna takmaya korkuyom açıkcası
SinemTvl Celins kehribar bizde kullanıyoruz taktığımız gibi salya gitti acaba denk mi geldi dedim çıkardım salya başladı yine uykusuzluk bizde de var diş mi atak mı göreceğiz
Kubraezelmavi-88 kardelen00 yatarken sol ayak bileğine takmanızı tavsiye edebilirim ben öyle yapıyorum.
Balbademim3 Celins benimki de aynıı atak döneminde diyoruz ama alacağız gerekirse sadece orjinal olması lazımmış sertifikası var mıydı sizin aldığınızın
Celins Flowers96 el bileğine takıyorum ben. Daha küçük çünkü sürekli yattığı için boynunda iz yapıyor ..
Celins Gulmrt yok hayır o şekilde olmadi bizim. Beyazlıklar vardı iç kısmında. Dış kısmı da ikiye bölünmüş gibiydi yerleri belli olmustu yani.