Celins Mom0870 biz de 5 aylığız 😊 her boncuk sonrası düğüm var kopsa da bişey olmaz yani. Ayak bileği veya el bileğinde olunca bişey olmaz biraz büyüyünce de boynuna alırsınız. @kehribarlibebekdunyasi sayfasından canım.
Linasuannesi Celins canım bende çok istiyorum ama orjinal olması lazımmış demekki seninki orjinal nerden aldın acaba söyleyebilirmisim
Deletedmom190 Celins Bende almak istiyrum. Kizim 2.5 aylik bu kehribar kolyesi kacinci ayda takılmaya baslaniyor.
Celins Deletedmom190 ben 16 gün önce aldım. Storysinde korona sebebi ile fiyatlarımıza zam gelicek diye paylaşmıştı. Geldi heralde 😂
Deletedmom190 Celins 😁 corona sebebiyle zam mi. Milletin eşi gidemiyor işe bu kadin zam mi yapmis 😂😂 iyi aferim ona haha
Gulmrt Celins maşaallah 🥰 ben de alcam kızım 3,5 aylık alt damağında pirinç tanesi gibi üç tane minik nokta var hemşire dişi çıkacak dedi sizin de mi öyle başladıacaba? Bir de kehribarı nerden aldınız insan güvenemiyor ya
Celins Gulmrt yok hayır o şekilde olmadi bizim. Beyazlıklar vardı iç kısmında. Dış kısmı da ikiye bölünmüş gibiydi yerleri belli olmustu yani.