Seherdag Rabiabebek12 ben biraz daha zaman geçtikten sonra direk aloeveranın kendisini kullanmayı düşünüyorum.. 😊
Ozden_ozkan26 Rabiabebek12 benımde 45 gün oldu cabım ıkıncı sezaryanım çizgi halinde bellı haliyle ama kırmızı degıl benımkı bana hiçbişey yazmadı daha oncede kulkanmamıstım bısey ılkındede iz tamamen nerdeyse kaybolmustu 2 cm iz ya vardu ya yoktu
Rabiabebek12 BhrKrmn izi gecirdi aslinda ama ince kirmizi bi cizgi kaldi o cizgi gecmiyo yanj oylrmi gerekiyo acaba yoksa tamamen gecirmesimi gerek
ElisaNazzz Rabiabebek12 ben ertesi gün taburcu oldum doktor dedi eve gidince bandı kendin çıkar gir duş al sabunla güzelce dedi çok şükür Bi sıkıntım olmadı canım:))