Rabiabebek12 Bana doktorum Scarex Jel önerdi, onu aldım. Verirken “Bebek bir haftalık olduktan sonra kullan” dedi. Salgın dolayısıyla her şey çok alelaceleydi ve ben bebeğe etkisini soramadım. Pek kullanmadım o yüzden. Çocuk doktorumuza danışıp ona göre kullanacağım. Benim izim zaten dikişli değil de yapıştırma şeklinde, sadece ince kırmızı bir çizgi var.