1,5 ay önce normal doğum yaptım 10 kilo aldım eve geldiğimde 8 kilosu gitmişti haftasındada kalan 2 si gitti eski kiloma geri geldim fakat yine göbek var yani öyle cok değil ama rahatsız edici jel gibi 😣😣 evde karın egzersizi calısıyorum ki spor asla yapamayan biriyim yani kaç kilo alırsanız yada verirseniz verin sanırım o göbek kalıyor 😬😬