yaseminnduru
Bu yorumunuz beni cidden çok sevindirdi ve azda olsa sirkelenmeme sebebiyet verdi. Allah razı olsun sizden inşaAllah
Solunum sıkıntımız var. Hood cihazıyla solunumu gerçekleşiyor. Dün gece çıkarmışlar yetersiz kalınca tekrardan hood cihazına almak zoruna kalmışlar. Görmedim ve virüs nedeniyle göremiyorum. Kucaklamadım, koklayamadım ama çookkk özledim. Senelerdir berabermişiz gibii 😓 ameliyattan çıkınca onu yanımda görememek beni kahretmeşti. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻 kucağın boş bir şekilde eve dönmen tarifsiz ve bir o kadar da iğrenç bir duygu. Geçecek Allah’ın izniyle biliyorum. En bolundan tevekkülle gözyaşlarımı silip Allah’a sığınıyorum.
Süt konusu
Sağıp gönderiyorum lakin sol göğsüm beni perişan eyledi. Evimin ilk altın topu Asaf Eymen’im ilk aylar emmekte güçlük çekince sol göğüs ucunu yarım tuttu. İkiye ayrılmış şekilde. Sağım yaptığım zaman süt gelmiyor. Bir kaç damla alt kısımdan yani tuttuğu yerden geliyor o kadar. Göğsüm taş gibi ve sıtmasına girip duruyorum. Ne yaptıysam işe yaramadı. Varsa bir fikriniz beyan ederseniz çok sevinirim