Ama zaten bizim buralar her zmaan kalabalık görüyorum balkondan millet çoluk çocuk hep disarda( Antep’te oturuyrm bu arada)millet dışarda kimse takmıyor o yüzden de bitmiyor bir türlu hatta yeni duydum Antep’te bi kac günde vaka sayısı
artmış yani bugün çok umutsuzluğa kapıldım gercekten sanki hiç bitmicek gibi hissediyorum artık azaldı diye sevinmistik tekrar başa dönüyoruz galiba 🤷