Birkoalaanasi Virüs hayatımızdan gidene kadar balkona çıkmaya devam. Allah aşkına sokaklar, sitenin içinde park çocuk kaynıyor. Anneleri oturmuş sohbet ediyor. Aşağıya seslendim bitti mi virüs diye. Sıkıldık diyor, he tamam o zaman o daha önemi sonuçta 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
Si_se_ta_be Sum87 Yani perl çocukların oyun alanı hadi kendilerini düşünmüyorlar küçücük çocukları neden böyle şeylere atıyorlar anlamıyorum gerçekten. Küçücük görünmez birşey hiçmi onca ölüye rağmen korkan yok.
Arasannesi Sum87 mıllet olayı cok farklı algılamıs malesef.sokaklar coluk cocuk kaynıyo.evimin önü park tıklım tıkış.sadece camdan ızlıyoruz cıkamadık tabı ama o guzel gunler gelecek ınsallah ınanıyorum şu sorumsuz ınsanlar süreci uzatıyor sadece😒
Kubraegit1 Sum87 Hayaller sahildi ,hayatlar balkondan dışarı çıkanları izlemek 🤣 Bizim komşular toplanmış oturuyor çocuklarda bisiklet sürüyor bende virüsün kaç km hızda yayılacağını hesaplıyorum 😂
Anne111 Sum87 sokaklar virus hic yokken oldugundan daha kalabalik 😲 insanlari anlamak mümkün deyil ne kadar korkusuzlar🙄 biz sadece balkona cikmakla yetinecegiz😕
Linva Bizim burasi cok sakin. Biz çıktık yolda yuruduk toprakta oturdu biraz sonra çıktık eve. Ama konuşanlardan duydum pazar yeri ve sincan çarşı çocuk kayniuormus.
Sakura-chan Sum87 sosyal mesafenin anasını ağlatıyorlar bizzat gözümle gördüm. Hele o parklar aman allahım
Laloba Sum87 biraz önce aşı için sağlık ocağına gittik geçerken marketleri gördüm herkes dipdibe yollar dolu 🙄
Cemre20 Bu guduruklarin yüzünden biz çıkamıyoruz sokağa bu gidişle uzun süredir cikamiycazda sorumsuzlara hakkımı helal etmiyorum bu büyük Bi kul hakkı bence
KumsaaL Sum87 çıkmayacaktık bizde çok korkuyordum eşim dedi kimsenin olmadığı yere gidelim diye boş bi yeşillik alan bulduk çıktık 5. Aydan sonra ilk defa dışarıya çıktık arabayla gidip geldik ama çarşının içinden geçerken gördüm aman Allahım vıkır vıkır her yer çocuk dip dibe herkes 😒
Deletedmom200 Sum87 hhaha şuan Bahamalardaymıs rahat rahat çıkın hatta kendinize maske takın cougunuza gerek yok pazara markete çıkın ay cinlendim 🙄🙄bana dediler çıkardım mi yok bahçe var zaten arada bı cikiyorlsr e yasak yok şuan gezsinler çıkar dedim cadde arasında virüs kapmak istemiyorum virüs kapcaksam sahile pikniğe filan gidiyim de o en azından sahil gördümde hasta oldum derim
Deletedmom200 Mom_93 tatilde şuan bahamalarda beni bizzat aradı 🤣😍 gerçi 3 olmuş dönüş yolundadır arar beni geliyom gir içeri die
Mom_93 Sum87 Saat olmuş 4 çocuklar sokakta anneleri de kenarda kosede dedikodu yapıyor Allah ıslah etsin
Pinkbery Sum87 bende e bebege gittim normalde dışarı cıkmıyodum hic. Eşmle kızım arabada bekledi. İçeriye almıyorlardı zaten cocukla girmek yasaktı. Alışveriş yaptım cocugn hicbiseyi yoktu🤷 onu cıkarmaya korktum açıkcası arabadan. Babasıyla oturdu 🤷 korkuyom