sapling doymasinda sıkıntı yok emerken uyumuyor o ilk hafta oluyordu ben uyandiriyordum şimdi uyanık fakat saat başı emmek istiyor bez yetistiremiyorum nerdeyse günde 10 u 13 u buluyordu bez bide afedersin bezler ağzına kadar doluyor doymasa diycem ki bu bezler nerden doluyor doyuyorda