1204yusufalim emzir işte ne güzel 🤷🏼♀️ o süt bebeğinin bağışıklığını kuvvetlendiriyor hele ki böyle bir zamanda her istediğinde ver gitsin nolcak, aksine sütün artar emdikçe fazlalaşır daha güzel. Hiç azaltmayı düşünmemelisin bol bol emzirmelisin, sonra memeyi bıraktıklarında insan özlüyor emzirmeyi🙄