svcnbngl 40 çıkınca hemen de olabilir, bebek 1 yaşına gelene kadar olmayadabilir. Arada düzensizlikle olabilir. Doğum sonrası böyledir, hatta 1 den fazla doğum yapan bir kadının her lohusalığından sonrası farklı bile olabilir. Sadece tavsiyem unutulduğu için, kendinize bir takvim alın ve 40ın bitişini işaretleyip, kanama olan günleri de işaretleyin 1 sene. Çünkü duruma göre doktor sorabiliyor ve insan unutuyormuş hangi gündü kaç kereydi filan diye. Arkadaşlarımın bana önerisi böyle.