svcnbngl Merhaba kızlar doğumdan kaç ay sonra regl oldunuz?40+4 te sezeryan doğum yaptım 2ay 26 günümüz oldu
Ipekbocegi svcnbngl bizde 3 ay 3 gunluguz hala olmadim olcak gibi hissediyorum boyle vucudumda siskinlik filan ama gelen giden bisey yok
Gulaybagay svcnbngl ben 40ımdan iki hafta sonra oldum daha da olmadım henüz normal hesaplamama göre bi hafta geçti
PoyrazinannesiEbru svcnbngl benim hamilelik öncesi 28 günde bir olurdum. Bir gün bile şaşmaz çok düzenliydi. Doğumdan 2 ay sonra adet oldum. Ardından yine 28 gün sonra adet oldum.Benimki eski düzenine oturdu galiba. Yabi inşallah öyledir
Mervelc123 Ayazinannesi Ya bende 2 ay sonra oldum ama şimdi 4gün gecikti sadece 1 defa regl oldum bilen var mı acaba adet gecikmesi normal mi çok korkuyorum hamile olmaktan offffff
Ayazinannesi Mervelc123 hic sorma ya erken adet gorme hamilelik riskini arttiryomus bende korkuyorum bikac gun icinde adet olmam lazim..Canim insalah degilsindr ya cok zor olur
Gulaybagay Mervelc123 aynı bnm gibi bende bi kere adet gördüm yine beklyirom ikinci haftaya girdim gecikti korunmasz ilişkim olmuştu acaba hamilemyüm bnde merak ediyrm
Mervelc123 Ayazinannesi İnşallah oluruz ikimizde çok zor olur ya:( Çok teşekkür ediyorum cevap için♥️
Ozlemberkay Bn dogum yptim 40 imdn ciktim 18 gn sorna 4 gn adet oldum. Adetimin biti adetn 7 gn sonrami 5 gn sonra mi ne siprl taktim yine 8 gne yakinmi ne adwt oldum 😂😂😂 siprl kanmasindn ciktim 6 gn sirna yani bu gn yine edet oldum yani 2 ay 18 gnluk oglum var hep adet oldum😂😂😂