Deletedmom411 benim bebeğimde eşimin yanında koltukta uyurken düştü, güya eşim uyumuyordu ama dalmış gitmiş, bir şey de diyemedim o da çok üzüldü, aklım çıkıyordu benim de, ama işte olacağı varmış, doktora gittik çok şükür bir şey olmadı, bıngıldağı önemli dedi doktor gözlere baktı fiziki muayene yaptı eve yolladı, Allah korusun tüm bebişleri🙏🏻🙏🏻🙏🏻