Kızlar gece 2 de uyumuşum ben bebişde yanımdaydı koca ayıda diğer yanında ortamızda yatıyordu yani kocam altını almış kenara bırakmış uyuyo diye gitmiş mutfağa bişeyler yemeye yarım ton oldu daha neyi yiyosa neyse pat diye bi ses geldi sıçradım baktım oğlum yere düşmüş Allahım ömrümden ömür gitti ödüm koptu nasıl ağladı acile gittik özel hastaneye kusma fln yok hareketlerinde tuhaflıkta yok dediler eve gönderdiler geceden beri bakıyorum sabaha kadar şükür hareketleri normal çok korktum ömrümden 10 yıl gitti bi gecede inşallah bişwy olmaz Allahım korusun sizdede oldumu hiç neler yaptınız ilk anneliğim 4 aylık bebeğim kimsem de yok anne baba araym soram yani