Duce28 VERA19 Vay be Annelerde ayni kaderi paylaşıyor imiş canım gell bir daha sarılalim 😂 Amin ya kuzenim beyaz eşya işi kumar işi der hep kendi beyaz eşyacı 😂😂😂
Ballii Aylaninannesi Samsung aldım çok da memnunum 😊 fiyat olarak da biz aldığımızda çok uyguna almıştık
dfnemrve Aylaninannesi 2 yildir profilo kullaniyorum cok memnunum annemede aldik zaten bosch ve profilonun herseyi ayni sadece isim farki icin o kadar para vermeyin ayni fabrikada uretiliyormus sekilleri herseyi ayni
Ballii Aylaninannesi Evet biz aldığımızda dolar 3 liraydı 😊 allah yardımcınız olsun valla sıfır ev düzmek çok zor inşallah gönlünüze göre olur yeni eviniz 😇
Mucizeem Aylaninannesi buzdolabım profilo çok memnunum. Çamaşır bulaşık samsung. Çamaşırdan memnunum ama bulaştıktan değilim malesf
Aylaninannesi Ballii Yaa çok teşekkür ederim 🌼🌸🌸 Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah şu donemde ozellikle😊