Aylaninannesi Rica ederim umarım memnun kalırsın seçtiğin herşeyden😘 Kayınvalidemde sadece dondurucu dolap var Profilo,yıllardır kullanıyor çok memnun.Onun dışında herşeyi Arçelik,20 yıldır hiç değiştirmemiş çok iyi çalışıyor hepsi hala
Annemin buzdolabı Bosch,6-7 yolluk daha ama iki kere falan tamir olmuştur🙄 Modelden modele Ya da kişinin şansına göre değişiyor ama fikir olsun diye yazmak istedim🙂