Merhaba arkadaşlar doğu da görev yapıyoruz burada bütün eşyalarımız ikinci el bu yaz evimizi dizeceğiz nasipse🙂 Ufak ufak başlayalım dedik.. Ben beyaz eşya için bosch profilo ve arçelik arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz? Memnuniyetinizi ve şikayetinizi merak ediyorum teşekkür ederim şimdiden 😊😊