Yelda01 oglunasik1anne 2 kilo 890 gram doğmuştu suan 2 aylık 4 kilo 800 olmuş sadece anne sütü alıyor mama vermiyorum arada bir su iciriyorum
Sevdanurrrrrrr ElifAselMina yani şöyle düşünün sizde yemek yiyorsunuz ama genede su içene ihtiyacı duyabiliyorsunz bende dogdunndan beri verdim su ik zamanlar Bi iki çay kaşığı sonra büyüdükçe arttırdım suyu sudan zarar gelmez
Pamuk_seker Yelda01 bebek sizin siz kendi bildiğinizi yapin sudan zarar gelmez ama o dedi diye vermek zorunda değilsin
ElifAselMina Yelda01 hepimiz de var o sıkıntı 😅 Ama doktorun dediğine göre sütümuz zaten şu görevi görüyor. Mama kullanan insanlar veriyor diye biliyorum. Benim de çok canıma okudular ver ver diye 😰
Anneliktambenlik Su verme şuan su içindeki değerler bebeğinin bağırsak düzenini bozar vücudunun tanımadığı mikroplar değerler var suda. ayrıca anne sütünün büyük bir kısmı su sen bol bol su iç bebeğin senden tüm ihtiyaçlarını karşılar
Yigitahmedim Yelda01 sütun yeterli görünüyor suya ihtiyacı yok zaten anne sütü onu karşılıyor ahh şu cahill kadınlar ya Allah yardımcın olsun ama dikkat ette ek gıda da saçma sapan şeyler yedirmesin sende sırf sussun diye verme yoksa önüne geçemezsin benden söylemesi
Yelda01 Yigitahmedim valla hiç çenesi durmuyor bugün çocuğa pekmezli su ısırdı onlar eskiden öyle yapıyormuş cocuklari taş gibi oluyormuş hayirlisiyla bir evine dönseydi 😁😁😁😁
Yigitahmedim Yelda01 taş gibi mi o yüzden mi çoğu 40 ında şeker hastası oluyor ya da kronik rahatsızlık oluyor 😊 neyse sizin bileceğiniz iş tabi siz bebeğiniz için en doğrusunu bilirsiniz Allah yardımcın olsun canim
Hunilianne Yelda01 okudukça sinirlendim hee. Pekmez dediğin şeker yahu. Şekerin ne faydası olur bebeğe? Arkadaşın dediği gibi 40 yaşında şeker hastasıyız ondan sonra