Kubraerdal 1 ay oldu kesi yerinin başlangıç ve bitiş noktasında enfeksiyon oluştu sarı sıvı geldi kan geldi delinmiş gibi
ağrı acı hassasiyet var krem kullanıyorum doktor kremi kullan gecer dedi 1 haftadan fazla oldu halen düzelmedi bilmiyorum ne olacak ağrıyo batışıyo sürekli şişkinlikte var hastaneyede gidemiyorum daha bebişim cok küçük ben hasta olsam onada gecer ☹️