Benim ameliyat bölgem 6 ay ağrıdı elimi bile vuramıyordum meğerse ben ameliyatta enfeksiyon kapmışım 18 günlükken tekrar hastahanelik oldum 4 gün hastahanede yattım damardan ilaçlarla tedavi gördüm ozaman içerde ödem oluşmuştu apse var demişti drum. Oda içerde karın duvarında falan yapışmalara yol açmış 6 ay sonra kapalı ameliyatla hem tüp bağlama hemde o yapışmalarımı açtı dr çok şükür ondan sonra düzeldim.