Aselhayal Merhabalar. Alerjik bir bebekse hastanede yaptırmanızı tavsiye ederim. Orada asiyi yapıp gözlem altında tutuyorlar bir süre ki herhangi bi alerjik reaksiyonda müdahale etmek için. Bence deneme vs yapmayın gidin hastaneye orada yaptırın asiyi. Ve kendi sağlık ocağı hemsireminizin yalancısı olarak 9 aylik kizamik aşısı 11 aylığa kadar yapılabiliyormuş. Istersen biraz daha bekleyebilirsin de..