Aselhayal Kızamık asısı yaptırmam için ebe ısrarla beyazı denemen lazım diyor. Varmı böyle birsey kızlar bebegm 10 aylık oldu alerjik bir bebek denemeye korkuyorum
Deletedmom318 Aselhayal Yapılan yeni araştırmalara göre yumurta beyazı artık 10.aydan itibaren verilebiliyor imiş
Deletedmom277 Aselhayal Yumurtaya alerjisi varsa size nasıl bile bile yumurta beyazını denettirir. Sakın öyle bir şey yapmayın bence , yumurta alerjisi varsa da sağlık ocağında değil , hastanede gözetim altında vuruluyor
ArasAkbulut Aselhayal evet var banada dün söylediler. 6 aylık oğlum, 9. aydan önce mutlaka yumurta beyazı ver alerjisi var mı yok mu dediler. Hemşire dediyse zaten burda onaylamaya gerek yok 😄
Aselhayal Deletedmom318 doktorumuz bir yasından önce verme dedi ortalık kötü hastaneyede götürmiyorum
Aselhayal YK_ ben süt ürünlerine alerjisi olduğunu söyledim o zaman beyazı denemen gerek dedi doktora sordum olmz denenmz diyor sarısını yediryorum alerjisi yok ama beyaz nasıl vercm bilemedim valla 🤷♀️🤷♀️
Aselhayal ArasAkbulut ama doktorum öyle birsy olamaz beyazı bir yasından önce verme dedi hangisine güvenim ben 🤦♀️
YK_ Aselhayal sut ürünlerine alerjisi var diye demiştir ozaman minicik ver 3 gün cnm bisey olmaz inşallah
Denizanne Aselhayal ben 9. Aydan beri veriyorum ve kızım alerjik bi bebek yoğurt yiyemiyor ona rağmen bi sıkıntı yaratmadı bi yerde görmüştüm 9. Aydan sonra yumurta beyazına başlanabiliyormuş artık
Deletedmom318 Aselhayal Benim dönemimde de 1 yaştı. Bende 1 yaşında verdim. Fakat Instagram’da bir çocuk doktoru yapılan son araştırmalara göre 10 ayda da verilebilir demişti şuan o gönderiyi bulamadım bulursam atacağım
Denizanne Aselhayal malesef canım yediği gibi yanaklarında yoğurdun değdiği yerler kıpkırmızı ve sivilceli gibi oluyor ve çok fena pişik yapıyor 10 buçuk aylık
Prensesannesiii26 Aselhayal civciv embriyosu içerdiği için yumurta beyazına alerjisi varsa hastanede vurulması gerek o yüzden ısrarla soylemistir ve zaten 10. Aydan sonra verilmeye başlanıyor yumurta beyazı artık doktorlar da alerjisi yoksa 10. Ayda baslatiyorlar artık
Kucukkalbim Aselhayal Bizimde az miktarda yumurta alerjimiz vardı 1 yaş aşısından çok korkuyordum 10 aylıkken denedim hiçbişey olmadı alerjisi geçmiş eğer alerjik bişeyle karşılaşsaydık aşıyı hastane gözetiminde yapıyorlarmış canım haberin olsun sende dene ilk etapta beyazın yarısını dene bakalım
Aselhayal Kucukkalbim denemeye o kadar cok korkuyorum ki muz verdim muzda bile her yeri kabardı yoğurt peynir hepsi. Peki beyazı haslanmısmı denediniz tavadamı
Ikrazumra19 Aselhayal evet eger alerjisi varsa asi saglik ocaginda degil hastanede doktor gozetiminde yapiliyor o yuzden deneyin demistirr
Aselhayal Ikrazumra19 bismillah diğip cok az denicm ama ters bir durum olur diye korkuyorum Allah korusun
Kucukkalbim Aselhayal Doğrudur o halde aşıyı hastane gözetim altında yaptır canım bünyesi baya hassas kuzunun.Haşlanmış olarak verdim
Ikrazumra19 Aselhayal olmaz insAllah yinede icinize sinmiyorsa baska bir doktora danisin emin olursunuz
CatBoy Aselhayal bir çocuk doktoru alerjik yapılı bi bebek değilse 9. Ay da yumurta beyazı dene demişti. Az miktar verebilirsiniz
Aselhayal CatBoy bebeğim cok alerjik bir bebek 10 aylık olduk süt ürünle yumurta irmik muz bunlar deneyerek bulduklarm alerjisi hep var bunlara insallahhhhh beyaza yoktur 😥😥