Bugün bebeğim bu zamana kadar hiç ağlamadığı şekilde ağladı kendink çatlatırcasına hem de araliksız 3-4 saat agladi. Eşim de benle beraber ilgileniyordu. Fakat sinirleri iyice bozuldu eşimin ben bu çocuk işine nerden bulastim diyip durdu. Üstelik içinden dövmek gelmiş. Onun siniri bozuldukca ben oturdum ağladım. Hem eşimin bu haline hem de bebeğin derdini bilememeye. Ben iyi bir anne değil miyim 😭