Hav321n ben hiç çıkmıyorum eşim alışveriş yapıyor onda da 2-3 defa çıkıyor en fazla virüs rakamlarına güvenmiyorum açıkçası çok daha fazla ölen var kayıtları yapılmıyor bence virüsten yazmıyorlar çünkü kimse tedbirini almıyor her yer çok kalabalık sürekli sadece evde kalın diyorlar kaldı ki çok iyileşen varsa neden haftasonları hala yasak?o yüzden gitmem canım korkuyorum