Zeynepalya_ve_annesi benim eşim berber benimkini o hallediyor saçlarımı kendim boyuyorum geri kalan kıl tüy işleride kendim hallediyorum
deryardakayra Kıl tüy hallediyorum da saçlarım süpürge teli gibi oldu ama yinede gitmiyorum boya aldım kendim boyicam uçlarınıda eşime kestircem artık napim gidemiyom çok tırsıyorum 😥😥