Prenss_Annesi pardon 150 kişiyle temasta bulunmuş yanlış olmasın kesin bulaştırmış denemez ama haber şöyle ;
Burdur Valiliğince, dün il genelindeki tüm berberlerde Kovid-19 testi gerçekleştirildi. Bu kapsamda Bucak ilçesine bağlı Kocaaliler beldesinde berberlik yapan A.T’nin test sonucu pozitif çıktı.
Salgın hastalık ekibinin yaptığı çalışmada A.T’nin beldede aralarında tıraş ettiği vatandaşların da yer aldığı 150 kişiyle temasta bulunduğu belirlendi.
Bucak Devlet Hastanesinde tedavisine devam edilen berber A.T’nin, genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Belde karantinaya sokuldu