Emin_e CAGATAY off ben de bunu dusunuyorum guya 40 cikarinca yaptircaktik kaldi oyle.. eger hastanelik bir isi olursa o gun sunnet de ettireyim diye düşünüyorum ben..
CAGATAY Emin_e doğum zamanımda da korona vardı yoksa ben ilk haftalarda yaptırırdım ama durum hiç iç açıcı değil bu yüzden kararsız kaldım,bu süreç biraz uzun olacak bence 😞
gezentianne CAGATAY Hangi acıbademde düşünüyorsunuz? Biizm de 2.5 aylık Acıbadem Atakentte dogum yaptım sünnet araştırıyorm cerrah kimi düşünüyorsunuz
CAGATAY gezentianne Acıbadem Fulya da eşim tanıdık buldu doktoru ama ismini 🤷🏻♀️ bilmiyorum,bütün doktorları iyidir de siz görüştünüz mü bu dönemde sünnet yapıyorlar mı