CAGATAY biz de 4buçuk aylığız , yaptırmak istiyoruz daha da hareketlenmeden Şimdiye kadar kolik ve gaz sancıları çok şiddetliydi. Doktorumuz biraz daha bekleyin demişti ama bu süreçte nasıl olacak Bilmiyorum 🤷♀️ Eşimin arkadaşları eve sünnetçi getirip yaptırmış çok memnunlarmış, öyle yaptırın diyorlar ama içime sinmiyor.. hastaneye de götürmek istemiyorum ne yapıcaz bilemedim 😞 hastanede ameliyathane yapılıyormuş galiba onu duyunca daha da tedirgin oldum, bide bizimki çok ağlayınca nefesi kesilip morarıyor,bikaç saniye nefesssiz kakıyor. evde yaptırırsak Allah korusun öyle olursa ne yaparız diye korkuyorum